ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Πέμπτη 11 Μαρτίου 2021

Μαρίκα Μιχαλουδάκη: “Η πορεία μου στη μουσική θα φανεί με το χρόνο. Δισκογραφικά τον τελευταίο καιρό ετοιμάζω πολλά και διάφορα…”


“Ολοκληρώνω τον πρώτο μου δίσκο που με το καλό, έχω στο πρόγραμμα να κυκλοφορήσει φέτος τον Σεπτέμβριο με Οκτώβριο. Στα περισσότερα τραγούδια μουσικές έχω γράψει εγώ και σε κάποια, μουσική και στίχο.”

Ποια είναι η πρώτη σας Μουσική ανάμνηση; Από πολύ μικρή θυμάμαι που όλη την ημέρα τραγουδούσα με τη μητέρα μου και τον παππού μου, κρατώντας στο χέρι ένα κουτάλι για μικρόφωνο!

Ποια τραγούδια έλεγα δεν θυμάμαι. Πάντως με λαϊκά τραγούδια μεγάλωσα. Θυμάμαι πολύ έντονα επίσης την σκηνή που με ανέβασαν οι γονείς μου στη πίστα με την ορχήστρα σε έναν οικογενειακό γάμο και τραγούδησα το “Μες στου Βόσπορου τα στενά”. Παίζει να το είχα δολοφονήσει το τραγούδι βέβαια αλλά εντάξει, όταν είσαι 3 χρονών συγχωρούνται τα λάθη!

Ποιον καλλιτέχνη θαυμάζετε; Παρακολουθώ και θαυμάζω πάρα πολλούς Έλληνες καλλιτέχνες… πασίγνωστους και μη, και καλλιτέχνες που υπάρχουν ακόμα ή που έφυγαν και άφησαν πίσω τους εποχή, σαν τον Αντώνη Βαρδή!
Στη ζωή είναι τόσοι πολλοί που μου φαίνεται αδύνατο να επιλέξω μόνο έναν. Όποιον και να πω θα σκέφτομαι και άλλον και άλλον και άλλον. Από γυναικείες φωνές όμως η Πίτσα Παπαδόπουλου για εμένα πάντα ήταν και θα είναι είδωλο.

Περιγράψτε μας τη μέχρι σήμερα πορεία σας στη μουσική.
Υπήρξαν επιρροές καθοριστικές θετικές ή αρνητικές; Η πορεία μου στη μουσική θα φανεί με το χρόνο… Δισκογραφικά έχω ασχοληθεί παρά πολύ λίγο, αλλά τον τελευταίο καιρό ετοιμάζω πολλά και διάφορα. Όσον αφορά τη δισκογραφία, τα πράγματα προχώρησαν κάπως τυχαία θα έλεγα. Άρχισα να ξαναγράφω τραγούδια πριν δυο χρόνια όταν έχασα τη μητέρα μου ξαφνικά. Ήταν κάπως μια ψυχοθεραπεία για μένα για να απασχολήσω το νου μου και κάπως να ελαττώσω τον πόνο που ένιωθα. Δεν ελαττώνεται βέβαια αυτός ο πόνος και γι’ αυτό έγραψα μόνο ένα τραγούδι για αυτό το θέμα.
Δυσκολευόμουν να το τραγουδήσω όπως καταλαβαίνετε, γι αυτό και απέφευγα να γράφω βιωματικά τραγούδια. Προτιμώ να γράφω μελωδίες και μουσική. Από εκεί και πέρα άρχισα ενορχηστρώσεις με παρά πολύ καλούς μουσικούς. Το ένα συμβάν οδήγησε στο επόμενο και βρέθηκα τον Σεπτέμβριο του 2020 να κυκλοφορήσω το πρώτο μου τραγούδι, το «Πες Μου» με την Spicy. Ξεκινώντας λοιπόν από κάτι πολύ δυσάρεστο και δύσκολο βρήκα ξανά το δρόμο προς στη μουσική. Η κατάσταση της πανδημίας από τη μια πλευρά μου έδωσε περισσότερο χρόνο για να ασχοληθώ με τη σύνθεση και από την άλλη έχει φέρει και τις δυσκολίες της.
Οι συνεργάτες μου είναι στην Ελλάδα και εγώ στην Αυστραλία με πολλές ώρες διαφορά και δεν ξέρουμε πότε θα επιτρέψουν ξανά τα μέτρα να ταξιδέψουμε από Αυστραλία στο εξωτερικό. Εύχομαι σύντομα. Οπότε δουλεύω παρά πολλές ώρες την ημέρα, κάθε μέρα. Όταν αγαπάς κάτι όμως και να κουραστείς, και να σου τύχουν κάποιες αναποδιές, συνεχίζεις.

Ποια είναι η άποψη σας για τα μουσικά τηλεοπτικά talent show; Μου αρέσει να τα βλέπω και σίγουρα έχουν βοηθήσει παιδιά να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα. Αυτό είναι θετικό!

Γιατί χρειάζεται η μουσική παιδεία; Είναι άραγε πολυτέλεια ή ανάγκη; Αν μιλάμε για μουσική παιδεία στα σχολεία, κατά τη γνώμη μου είναι ανάγκη. Υπάρχουν παρά πολλές έρευνες που έχουν μιλήσει για το πως η μουσική παιδεία βοηθάει την ανάπτυξη ενός παιδιού από πολλές πλευρές, νοημοσύνη, έκφραση, ψυχολογία. Όταν κάποιος το ψάξει το θέμα και καταλάβει τι ικανότητες “μπορεί” να ξεκλειδώσει η μουσική παιδεία σε ένα παιδί, πιστεύω ότι θα την θεωρούσε όσο απαραίτητη είναι και η ανάγνωση, η ορθογραφία και τα μαθηματικά για να διδάσκεται στο σχολείο δωρεάν έστω μια φορά την εβδομάδα. Θεωρώ απλά ότι η πολυτέλεια με τη μουσική παιδεία είναι ότι για εμένα τουλάχιστον, ήταν πολύ πιο διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα από την τριγωνομετρία για παράδειγμα, που ομολογώ δεν θυμάμαι καν από το σχολείο!

Υπάρχουν Έλληνες αξιόλογοι μουσικοί, με μουσική κατάρτιση και γνώσεις; Και βέβαια! Παρά πολλοί υπάρχουν, υπήρξαν και θα υπάρξουν. Και με τεχνική και με ψυχή και πάθος για τη μουσική. Μεγαλώνοντας στην Αυστραλία θεωρούσα την Ελληνική μουσική ένα κομμάτι της εθνικής μου ταυτότητας. Αυτό θα το έλεγα γενικά για τους Έλληνες της διασποράς. Επίσης η Ελληνική μουσική δεν προσφέρει μόνο ένα στιλ μουσικής. Έχουμε για όλα τα γούστα! Έχω πάει σε περισσότερες συναυλίες από Έλληνες καλλιτέχνες που έρχονται περιοδεία, από ότι έχω πάει σε συναυλίες με Αγγλόφωνους καλλιτέχνες. Αυτό δεν νομίζω είναι τυχαίο, είναι θέμα επιλογής. Για παράδειγμα όμως οι δάσκαλοι μου που μου έχουν μάθει παρά πολλά πράγματα μέχρι στιγμής όπως ο Χρήστος Δάντης, ο Βασίλης Γιαννόπουλος, ο Χρήστος Λυριτζής και ο Γιάννης Παπαδόπουλος δεν είναι μόνο αστείρευτες πήγες τεχνικής γνώσης και εμπειρίας αλλά έχουν και τεράστια ψυχή, ταλέντο και αγάπη για τη δουλειά που κάνουν.
Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερή και ευγνώμονα που τους γνώρισα και μου που έχουν αφιερώσει το χρόνο τους.

Ποια είναι τα μελλοντικά μουσικά σας σχέδια; Βασικά δουλεύω για να ολοκληρώσω τον πρώτο μου δίσκο που με το καλό, έχω στο πρόγραμμα να κυκλοφορήσει φέτος τον Σεπτέμβριο με Οκτώβριο. Στα περισσότερα τραγούδια μουσικές έχω γράψει εγώ και σε κάποια, μουσική και στίχο. Σε άλλα έχω συνεργαστεί με ανθρώπους που σέβομαι και θαυμάζω και ανυπομονώ να το μοιραστώ μαζί σας. Βέβαια πριν το δίσκο θα κυκλοφορήσω και singles. Γι αυτό μείνετε συντονισμένοι!!

Σας ευχαριστώ θερμά για αυτήν την συνέντευξη και εύχομαι να μπορέσουμε σύντομα να τα πούμε και από κοντά!

  ΠΗΓΗ https://www.polismagazino.gr/%ce%bc%ce%b1%cf%81%ce%af%ce%ba%ce%b1-%ce%bc%ce%b9%cf%87%ce%b1%ce%bb%ce%bf%cf%85%ce%b4%ce%ac%ce%ba%ce%b7-%ce%b7-%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b5%ce%af%ce%b1-%ce%bc%ce%bf%cf%85-%cf%83%cf%84%ce%b7-%ce%bc/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου