ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2022

Νεκτάριος Πρέκας συνέντευξη

 


 

1. Μίλησε μας λίγο για τα πρώτα σου βήματα. Από ποια ηλικία αποφάσισες να ασχοληθείς με το τραγούδι; 

 Αρχικά θυμάμαι από μικρός να έχω αυτό το μικρόβιο και να προσπαθώ να μιμειθώ τους καλλιτέχνες

και τα αγαπημένα μου τραγούδια στο ράδιοφωνο!Στα 15 μου γενέθλια ,ο πατέρας μου μου είχε κάνει δώρο ένα μικρόφωνο και αυτό ήταν και το πρώτο μου βήμα σαν μικρός καλλιτέχνης!Αργότερα ασχολήθηκα λίγο με το μπουζούκι και τα καραόκε πάρτυ!Το 2021 αποφάσισα να κάνω το αγαπημένο μου χόμπι επάγγελμα και έτσι ετοιμάζω τη πρώτη μου επαγγελματική δουλειά τραγούδι και βιντεοκλίπ που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2022! 



 

 2. Γνωρίζεις στις μέρες μας ότι θέλει “ βαρύ στομάχι ” πως βλέπεις τον καλλιτεχνικό χώρο ; 

 Γενικά κατά τη γνώμη μου όλοι οι χώροι θέλουν στομάχι αν έχουν τόσο μεγάλο αριθμό ανθρώπων που θέλουν να εισαχθούν εκεί! Παράλληλα είναι και πολύ δύσκολο να καταφέρεις να μπεις στο χώρο αλλά αυτός είναι και ο στόχος μου και είμαι αισιόδοξος ότι θα τα καταφέρω!

 3. Υπήρξε κάποιος καλλιτέχνης που αποτέλεσε πρότυπο για σένα;

 Ο πρώτος καλλιτέχνης που λάτρεψα ήταν ο αείμνηστος Δημήτρης Μητροπάνος που με κάθε ερμηνεία του έδειχνε τη βαρύτητα του τραγουδιού και το πόνο που είχε μέσα του ! 

4. Πρόσφατα κυκλοφόρησε το “γαμπριάτικα ” Μίλησε μας για αυτό. 

Πρώτη μου επαγγελματική δουλειά όπως ανέφερα και πριν Τα Γαμπριάτικα με στίχους του Γιώργο Πηλιανίδη και Μουσική παραγωγή του Γιάννη Πασακαλίδη!Το τραγούδι είναι χορευτικό το έχει αγαπήσει ο κόσμος και ελπίζω για τη επιτυχία του όπως και των επόμενων κομματιών μου! 

 5. Με ποιους καλλιτέχνες θα ήθελες μελλοντικά να συνεργαστείς και γιατί;

 Γενικά θα ήθελα να συνεργαστώ δίπλα στα δικά μου ινδάλματα όπως ο Κωνσταντίνος Αργυρός ,ο Ηλίας Βρεττός,ο Σταν κ.α. γιατί πιστεύω ότι αν καταφέρεις να τραγουδάς δίπλα τους θα είναι η αρχή της επιτυχίας σου!

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου