ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2022

ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΛΟΓΟΘΕΤΙΔΗΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

 


ΓΡΑΦΕΙ Η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΣΙΑΜΕΤΗ

1) Θα μπορούσες να μας πεις λίγα λόγια για σένα; Πότε άρχισες να ασχολείσαι με τη μουσική, το είδος της μουσικής σου και τα χαρακτηριστικά της, τον λόγο/αφορμή που σε ώθησε να ακολουθήσεις τον δρόμο του dj και τα πρώτα σου βήματα μέχρι να φτάσεις εδώ; 

 Χαχα Δεν είναι και πολύ εύκολο να μιλάς για τον εαυτό σου .. ονομάζομαι Ζαφείρης Λογοθετίδης είμαι Dj είμαι κάτοικος Θεσσαλονίκης ξεκίνησα από μικρή ηλικία στα 15 μου να μαθαίνω πράγματα

για την μουσική επειδή δούλευα σε καφετέρια είχα άμεση επαφή με τους Djs τους έλεγα να μου δείξουν να μου εξηγήσουνε να μου μάθουνε κάποια πράγματα και έτσι ξεκίνησα να παίρνω κάποιες πληροφορίες για την μουσική ως Dj.Από μικρός μου άρεσε η μουσική άκουγα πάντα στο δωμάτιο μου κυρίως ελληνικά γενικά έψαχνα για μουσική και παλιά ακούσματα που δεν είχα γεννηθεί ακόμη 70s κτλπ ασχολήθηκα με την μουσική επειδή την αγαπάω.Ξεκίνησα κι έπαιζα σε συνοικιακές καφετέριες της γειτονιάς μου με CD εκείνα τα χρόνια και έτσι προχώρησα από καφετέρια σε καφετέρια από μπαρ σε μπαρ από κλαμπ σε κλαμπ και έφτασα εδώ που είμαι σήμερα. 

2) Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας κατά την άποψη σου για έναν φιλόδοξο dj / παραγωγό έκτος από το ταλέντο; 

Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια συνταγή ή κάποιο μυστικό για την επιτυχία σίγουρα θέλει να αγαπάς αυτό που κάνεις,να ασχολείσαι με αυτό, να το κυνηγάς κι να δίνεις τον καλύτερο σου εαυτό σε κάθε party και event για να διασκεδάζεις τον κόσμο,να περνάει όμορφα...αυτό το έχω σαν moto στην ζωή μου και τατουάζ “music is life” η μουσική είναι ζωή. 

3) Ποια θεωρείς τη σημαντικότερη στιγμή σου ως DJ/παραγωγός;; 

Σίγουρα δεν μπορώ να ξεχωρίσω μια στιγμή σίγουρα υπάρχουν πολλές σημαντικές στιγμές στην έως τώρα πορεία σίγουρα όμως είναι η πρώτη φορά που έπαιξα σε κόσμο . Δεύτερον είναι οι συνεργασίες μου με Έλληνες καλλιτέχνες της ελληνικής μουσικής σκηνής και τρίτον ένα project που ονομάζεται “ULTRA MIX“ και παίζει πάνω από 30 ραδιόφωνα σε όλη την Ελλάδα το οποίο ήταν κάτι διαφορετικό και πρωτόγνωρο για εμένα....Τέταρτον και πιο σημαντικό κομμάτι για εμένα είναι όταν έκανα το 1ο μου Official remix και το έπαιξα μπροστά σε κόσμο και είδα τις αντιδράσεις.Δεν υπάρχει νομίζω καλύτερο συναίσθημα από αυτό , ένιωσα μοναδικά και αυτό σου δίνει ώθηση να συνεχίσεις να κάνεις αυτό που αγαπάς. 


 

4) Ποιος είναι ο επόμενος σου στόχος; 

 Σίγουρα υπάρχουν στόχοι στην ζωή μου.Μου αρέσει να δοκιμάζω καινούργια πραγματα,θα μου άρεσε μια ραδιοφωνική ή τηλεοπτική εκπομπή που θα αφορά την μουσική.Προτάσεις που αφορούν μουσικά πρότζεκτ είναι καλοδεχούμενες. 

5) Πώς εξηγείς το γεγονός ότι όλο και περισσότερος κόσμος (κυρίως νεαρής ηλικίας) θέλει να ασχοληθεί με το επάγγελμα του DJ;

 Πλέον επειδή πιστεύω έχει γίνει πολύ εύκολο να κατεβάζεις μουσική από το Ίντερνετ λόγο της τεχνολογίας έχει βοηθήσει πολύ κόσμο ώστε να ασχοληθεί με το επάγγελμα του Dj σε σχέση με εμάς που ήταν πολύ πιο δύσκολο να βρίσκουμε κομμάτια και να κατεβάζουμε εκείνα τα χρόνια. «Τότε σκεφτείτε παίζαμε με CD». Πλέον με την εξέλιξη της τεχνολογίας και την δημιουργία λάπτοπ και κοντρόλερ είναι πιο εύκολο για κάποιον να ασχοληθεί κάποιος με την μουσική είτε ερασιτεχνικά είτε επαγγελματικά. 6) Κάτι απρόοπτο που σου έχει συμβεί εν ώρα εργασίας; Στην δουλειά μας κατά καιρούς συμβαίνουν πολλά απρόοπτα είτε με τους εξοπλισμούς της δουλειάς μας είτε με πελάτες . Εγώ θα σας πω ένα περιστατικό που μου έχει αποτυπωθεί στο μυαλό μου και σε φίλους μου. Ήμουν χωρισμένος και έπαιζα σε ένα μαγαζί και ήρθε η πρώην κοπέλα μου.Εκείνο το βράδυ όλο το μαγαζί άκουγε μόνο καψούρα και τίποτα άλλο.Περάσαν όλοι πολύ όμορφα,διασκέδασαν και συμμετείχαν στο πρόγραμμα που έπαιζα «χαχα». 

 7) Ποιους DJs/παραγωγούς ξεχωρίζεις από την Ελλάδα και ποιους από το εξωτερικό; 

Παρά πολλούς αλλά ξεχωρίζω από Ελλάδα τον Cj_jeff και τον Junior Pappa. Από εξωτερικό μου αρέσουν οι παραγωγές και οι ήχοι που χρησιμοποιεί ο David Guetta.

 😎 Σε ποιο μαγαζί παίζεις αυτή την περίοδο και πού μπορούμε να σε βρούμε διαδικτυακά; 

 

Αυτήν την περίοδο επειδή είναι καλοκαίρι βρίσκομαι στο Markiz Experience στην Χαλκιδική και έχω διαφορά event σε Ελλάδα και στο εξωτερικό. Διαδικτυακά μπορείτε να με βρείτε στο Instagram @djzafirislogotgetidis και στο Facebook DJ Zafiris Logothetidis Official.  

Remix https://youtu.be/HoGxhb9n6j0 

 https://youtu.be/H7h6BdEReQ8

  https://youtu.be/_TKWabdfFxk 

 https://youtu.be/tqmobTiZnj4 

 

 Instagram https://instagram.com/djzafirislogothetidis?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου