ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Πέμπτη 13 Μαΐου 2021

ΜΑΙΡΗ ΠΑΙΤΕΡΗ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ



1 )πόσα χρόνια τραγουδάς Απο τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου,θυμάμαι να τραγουδάω! Αν αναφέρεστε όμως επαγγελματικά,τραγουδάω τα τελευταια 3 χρόνια. Μη με ρωτήσετε από ποσο μικρή τραγουδάω,γιατί εγώ δεν ασχολούμαι με τον χρόνο και τώρα που το θυμήθηκα θα σας αναφέρω ένα περιστατικό. Σε πολύ μικρή ηλικία ,δεν είχα πάει ούτε νήπιο,θυμάμαι τον εαυτό μου να τραγουδάει στο παράθυρο του σπιτιού μου και χωρίς να το αντιληφθώ ,λόγω απόστασης,μόλις τελείωσα το τραγούδι,μια κυρία από το απέναντι σπίτι,μεγάλης ηλικίας,άρχισε να με χειροκροτεί και να μου λέει… μπράβο αγάπη μου,μπράβο κοριτσάκι μου,τι ωραια φωνούλα ,σου έδωσε ο Θεός. Απο τότε λοιπόν θυμάμαι να τραγουδάω.


2) υπάρχει ελληνικό λαϊκό τραγούδι; Ασφαλώς και υπάρχει ελληνικό λαϊκό τραγούδι και μάλιστα το υπηρετούν αρκετοί αξιόλογοι καλλιτέχνες,συνθέτες και στιχουργοί της εποχής μας. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και προσπάθειες που δεν είναι στα μέτρα μου. Αλλά στηρίζω πάντα τον χώρο των καλλιτεχνών απ’οποιο μουσικό χώρο κι αν προέρχονται.


3)πες μας λίγα λόγια για το νέο σου τραγούδι. Το νέο μου τραγούδι « Χωρίς ψυχή» ,είναι ένα τραγούδι που σημαίνει πολλα για εμένα, ειδικά στο ξεκίνημα μου. Τους στίχους έχει γράψει η Ρενα Βασίλειου. Πιστεύω πολύ τους στίχους της Ρένας! Πατάει ευαίσθητες καλλιτεχνικές χορδές έκφρασης μου και επειδή έχω διαβάσει κι άλλους στίχους της,με εκφράζουν απόλυτα. Θέλω να δώσω ένα παράδειγμα,για ένα τραγούδι που το ερμήνευσε ο Ζαφειρης Μελας,σε στίχους Ρενα Βασίλειου και μουσικη Παναγιώτη Στεργιου,το «γαμω την καλοσύνη μου»,το οποίο μου αρέσει παρά πολύ! Για τους λόγους αυτούς,θεωρώ ότι η Ρενα Βασίλειου είναι από τους σύγχρονους εκφραστές του ελληνικού λαϊκού στερεωματος,ειδικά μετά την συνεργασία , για να βγει το τελικό αποτέλεσμα ,με τον αγαπημένο συνθέτη και μαέστρο μου Μανώλη Παλαιολόγου,γόνο ενός ονόματος,μιας ιστορίας,του Μεγάλου Γιάννη Παλαιολόγου,που με κάνει και αισθάνομαι η ερμηνευτική μούσα των μουσικών δημιουργιών του! Το τραγούδι λοιπόν αυτό για τους λόγους που ανέφερα ταυτίζεται απόλυτα με την προσωπική μου επιθυμία να εκφράζομαι ως ερμηνεύτρια.
4) ποια είναι τα επόμενα σχέδια σου. Είμαι ήδη στο στουντιο ….οποτε αναμένεται νεότερα! Μέχρι τότε,μέσω του καναλιού μου στο you tube Μαίρη Παϊτέρη official,μπορείτε να απολαύσετε κι άλλες ερμηνευτικές δημιουργίες καινούργιων τραγουδιών μου αλλά και επανεκτελέσεις αγαπημένων τραγουδιών του παρελθόντος,αγαπημένων καλλιτεχνών.


5)πως βλέπεις τα πράγματα για εσάς τώρα με το Covid Πιστεύω ότι όπως το ελληνικό λαϊκό τραγούδι επιζούσε και άνθιζε πάντα σε δύσκολους καιρούς,έτσι και τώρα θα αντέξει στην εποχή του Covid,παίρνοντας δύναμη από τον κόσμο και προσπαθώντας αυτό που εισπράτουμε από τον κόσμο να το ανταποδώσουμε μέσα από το καλλιτεχνικό τρόπο έκφρασης μας,δίνοντας και πάλι το στίγμα ότι είτε σε περίοδο πολέμου,είτε σε περίοδο ειρήνης,το τραγούδι είναι συνώνυμο και ταυτίζεται με τις ενίοτε ψυχικές ανάγκες του πολιτισμού και της κουλτούρας μας. Μην ξεχνάμε ότι οι συγκυρίες της κάθε εποχής προηγούνται των καλλιτεχνικών δημιουργιών και οι τελικοί αποδέκτες των δημιουργιών είναι ο κόσμος κι εμείς αυτόματα,γινόμαστε οι αποδέκτες της αγάπης του κόσμου ώστε να μπορούμε να εκφράζουμε αυτό για το οποίο έχουμε γεννηθεί να είμαστε ,καλλιτέχνες. Γιατί μεταξύ μας ζει και αναπνέει το σοφό ρητό «δούναι και λαβείν»και τη δεδομένη περίοδο που ζούμε όλοι οι άνθρωποι,το μοναδικό βήμα επικοινωνίας με τον κόσμο,μας το δίνουν,αφού έχουν κλείσει όλες οι μουσικές σκηνές λόγω του Covid,μόνο οι μουσικές ραδιοφωνικές,τηλεοπτικές,ιντερνετικές εκπομπές και τα ενημερωτικά site.

 

1 σχόλιο: