ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2020

Η Rita Wilson έδωσε τον αριθμό του κινητού της στους θαυμαστές της


Η Rita Wilson έδωσε τον αριθμό του κινητού της στους θαυμαστές της

Πριν από λίγες ημέρες ο Tom Hanks και η Rita Wilson διαγνώστηκαν θετικοί στον κορωνοϊό.
Το ζευγάρι μοιράζεται συχνά με τους θαυμαστές του στο Instagram, στιγμές από το σπίτι στο οποίο αναρρώνουν από τον ιό.
Σε βίντεο που ανάρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram η Rita Wilson ανέφερε:
«Γεια σας, εγώ είμαι και θέλω να σας πω κάτι. Θα σας δώσω τον αριθμό του κινητού μου. Μπορείτε να μου στείλετε μήνυμα και εγώ θα σας απαντάω. Έτσι θα μπορώ να σας λέω τι κάνω και που θα βρίσκομαι και ίσως σας αποκαλύψω και μερικά πράγματα πριν ακόμα συμβούν. Οπότε, στείλετε μου μήνυμα στο κινητό μου. Εγώ είμαι. Και θα σας απαντήσω όσο πιο σύντομα μπορώ γιατί μάλλον θα περνάω πολύ ώρα γράφοντας μηνύματα».
Στα σχόλια του βίντεο ανάρτησε τον αριθμό του κινητού της και ζήτησε από όλους να κρατάνε επαφή αλλά όχι κοντινή σωματική επαφή αφού όπως ανέφερε «Η απόσταση λειτουργεί!»




 https://www.govastileto.gr/lifestyle/i-rita-wilson-edose-ton-ari8mo-tou-kinitou-tis-stous-8avmastes-tis/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου