ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019

Αντίνοος Αλμπάνης: «Ο σκύλος μου ήταν «βάλσαμο» στη μάχη μου με τον καρκίνο»


Αντίνοος Αλμπάνης: «Ο σκύλος μου ήταν «βάλσαμο» στη μάχη μου με τον καρκίνο»

O Αντίνοος Αλμπάνης παραχώρησε μία συνέντευξη εφ' όλης της ύλης στην εκπομπή Στη φωλιά των Κου Κου το πρωί της Δευτέρας.
Ο ηθοποιός μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στη μάχη του με τον καρκίνο και τα πράγματα που τον
βοήθησαν να αντέξει τις πρωτόγνωρες για τον ίδιο δυσκολίες. 
«Η παρουσία του σκυλιού στο σπίτι ήταν πολύ σημαντική. Ήταν μια συντροφιά, ήταν βάλσαμο η παρουσία της. Το ότι ερχόταν στην αγκαλιά μου και κούρνιαζε σε στιγμές που εγώ δεν ήμουν καλά, ήταν ωραίο».
«Πήγα έκανα κάποιες εξετάσεις, οι οποίες οδήγησαν σε κάποιες άλλες εξετάσεις και εκείνες σε κάποιες τρίτες εξετάσεις από τις οποίες διαγνώστηκα με λέμφωμα» ανέφερε σε παλιότερη συνέντευξη του ο Αντίνοος Αλμπάνης. «Πάντα με το μυαλό μου βάζω το κακό, οπότε το ένιωθα. Κάτι θα ακούσω πoυ δεν θα 'ναι πολύ βολικό. Όταν πήρα τα αποτελέσματα ήμουν μόνος. Το πρώτο πράγμα που είχα στο μυαλό μου ήταν πως πρέπει να δω τι θα κάνω, πώς θα πάει αυτό το πράγμα». είχε δηλώσει ο ίδιο στο παρελθόν.


 https://www.govastileto.gr/lifestyle/antinoos-almpanis-o-skilos-mou-itan-valsamo-sti-maxi-mou-me-ton-karkino-/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου