ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2019

Μάρα Δαρμουσλή: «Έχω χάσει δουλειές επειδή δεν έχω πολλές ρυτίδες»


Μάρα Δαρμουσλή: «Έχω χάσει δουλειές επειδή δεν έχω πολλές ρυτίδες»

H Μάρα Δαρμουσλή μίλησε στην κάμερα τη ςεκπομπής «Έλα Χαμογέλα» και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην «ημερομηνία λήξης» των γυναικών που βρίσκονται στη βιομηχανία της μόδας
αποκαλύπτοντας μάλιστα και το πρόβλημα που η ίδια αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή.
«Μια γυναίκα θεωρείται όμορφη και θελκτική μέχρι τα 30-35 βαριά. Εγώ αυτή τη στιγμή έχω μεγάλο πρόβλημα γιατί βρίσκομαι σε μια μεταβατική φάση και ηλικία. Δεν απευθύνομαι ούτε σε 30αρες είμαι 35-40+ αλλά δεν έχω και πολλές ρυτίδες. Έχω χάσει δουλειές γιατί δεν έχω πολλές ρυτίδες».



 https://www.govastileto.gr/lifestyle/mara-darmousli-exo-xasi-doulies-epidi-den-exo-poles-ritides/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου