ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Σάββατο 19 Αυγούστου 2017

ΒΙΚΥ ΝΑΣΙOY - ΞΕΣΗΚΩΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ 14 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΣΤΑ ΓΙΑΝΟΥΣΣΑΙΚΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ!!!

Η Βίκυ Νασιου 14 Αυγούστου διασκέδασε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες τον κόσμο στα Γιανουσσαικα Καρδίτσας όπου γιόρταζε το ξωκλήσι της Κοιμήσεως της Θεοτόκου.Εκει αφού 



παρακολούθησαν με την υπόλοιπη ορχήστρα τη λειτουργία κ πήραν την ευλογία του ιερέα ξεκίνησε ένα γλέντι τρικουβερτο.Παρα το κρύο για την εποχή το κέφι ήταν αμείωτο αν κ κατά τις 4 χρειάστηκε να βάλουν μπουφάν.Ο κόσμος όμως έμεινε ευχαριστημένος καθώς αρκετοί ήταν εκείνοι
που γνωρίζουν την Βίκυ Νασιου προσωπικά κ περίμεναν πως κ πώς να την δουν.Η ίδια μας είπε: Αγαπάω τόσο πολύ το κόσμο της Καρδίτσας.Για μενα ειναι το δευτερο σπιτι μου.Εχω φίλους αγαπημένους κ μάλιστα δύο πολύ αγαπημένα μου ζευγάρια παντρεύτηκαν πριν λίγες εβδομάδες κ λυπήθηκα που λόγω των live στην Αγγλία έπρεπε να λείπω.Μεσα από το δικό σας μπλογκ όμως στέλνω τις ευχές μου στο Βασίλη Σιουτα τερματοφύλακα του Άρη Καρδίτσας που παντρεύτηκε την υπέροχη γυναίκα του Μαρία που γιορτάζει σήμερα αλλά να δώσω κ τις ευχές μου στην Αφροδίτη Βλαχάκη που παντρεύτηκε κ εκείνη τον εκλεκτό της καρδιάς της κ περιμένουν τον καρπό του έρωτα τους..Σας αγαπώ πολύ.Βιον ανθοσπαρτον.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου