ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τρίτη 6 Ιουνίου 2017

Ireland Baldwin: Σπάει την σιωπή της και απαντάει σε όσους της ασκούν κριτική


 Ireland Baldwin: Σπάει την σιωπή της και απαντάει σε όσους της ασκούν κριτική
Η Ireland Baldwin κόρη της Kim Basinger και του Alec Baldwin σπάει τη σιωπή της και απαντάει σε αυτούς που την επικρίνουν για το σώμα της.



Το 21χρονο μοντέλο ανήρτησε ένα αποκαλυπτικό στιγμιότυπο στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, ενώ παράλληλα επιτέθηκε σε όλους μιλούν με άσχημα λόγια για το κορμί της.
Την φωτογραφία συνόδευσε γράφοντας: «Αυτό είμαι εγώ, ή το δέχεστε ή δεν το δέχεστε. Δεν θα δεχθώ να με επικρίνουν για το σώμα μου, γιατί είμαι χλωμή ή γιατί δεν είμαι λεπτή σαν στέκα. Δεν θα περάσω ώρες να επεξεργάζομαι με photoshop την αυθεντικότητά μου».



http://www.govastileto.gr/lifestyle/ireland-baldwin-spai-tin-siopi-tis-ke-milai-gia-olous-osi-tis-askoun-kritiki/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου