ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τρίτη 11 Απριλίου 2017

Βάνα Μπάρμπα: Δεν κατάφερε να κρατήσει τη βίλα της στη Μύκονο και την...έχασε!


Βάνα Μπάρμπα: Δεν κατάφερε να κρατήσει τη βίλα της στη Μύκονο και την...έχασε!

Η Βάνα Μπάρμπα είχε τη δική της βίλα μέσα σε ξενοδοχειακή μονάδα της Μυκόνου, αλλά λόγω της οικονομικής κρίσης δεν κατάφερε να την κρατήσει.

«Τα τελευταία χρόνια έχω καταστραφεί οικονομικά. Πούλησα όλα μου τα ακίνητα και έχω κρατήσει
μόνο το σπίτι που μένουμε τώρα με την Φαίδρα, και αυτό με τα χίλια ζόρια. Δεν φταίει κανείς, αλλά εγώ που ζούσα στον κόσμο της Nutella και πίστευα ότι τα χρήματα θα έρχονται από τον ουρανό. Λοιπόν σταμάτησε να βρέχει ευρώ και καταστράφηκα. Έκανα πολλές εκπτώσεις στην δουλειά μου, μόνο και μόνο για να βγει το μεροκάματο», είχε δηλώσει η ηθοποιός σε παλαιότερη συνέντευξή της.

Παρότι λόγω της οικονομικής κρίσης που χτύπησε τους περισσότερους ηθοποιούς, χρειάστηκε να πουλήσει τα δύο της σπίτια, μια απώλεια ήταν αυτή που της κόστισε περισσότερο. Σύμφωνα με το περιοδικό Χάι, η Βάνα Μπάρμπα αν και κατέβαλλε κάθε δυνατή προσπάθεια να κρατήσει την βίλα στη Μύκονο που με τόσο κόπο είχε αγοράσει, δεν τα κατάφερε.

Τα έξοδα της συγκεκριμένης υπερπολυτελούς κατοικίας ήταν αφόρητα, γι' αυτό και η ηθοποιός αναγκάστηκε να την πουλήσει. «Θα ήθελα να ζήσω τα ίδια πράγματα, αλλά να τα διαχειριζόμουν με την ωριμότητα που έχω σήμερα. Δεν θα πουλούσα, για παράδειγμα, αυτό το υπέροχο σπίτι που διέθετα στο Santa Marina και ας ήταν 800.000 δραχμές τα κοινόχρηστα του εξαμήνου! Θα έκανα, απλώς, ένα διαφορετικό οικονομικό κοντρόλ», εξομολογήθηκε πρόσφατα.

Όσος καιρός και αν περάσει η Βάνα ποτέ δεν θα μπορέσει να συνειδητοποιήσει πως το σπίτι που με τόσο αγώνα κατάφερε να δημιουργήσει πλέον δεν της ανήκει. «Πηγαίνω πλέον στο Santa Marina και ακόμη με πονάει... Δεν είναι εύκολο να φύγουν οι μνήμες. Εκεί βρίσκεται ένα κομμάτι της ζωής μου. Ήταν ένα σπίτι ανοιχτό σε όλους, γιατί μου αρέσει αυτά που έχω να τα μοιράζομαι με αυτούς που νοιάζομαι και αγαπώ. Την τελευταία φορά που έκανα πάρτι εκεί ήταν όταν η Φαίδρα-Θεοδώρα έγινε 40 ημερών!».

 http://www.govastileto.gr/lifestyle/vana-mparmpa-den-katafere-na-kratisi-ti-vila-tis-sti-mikono-ke-tinexase/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου