ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

Shanen Doherty: Από τις χημειοθεραπείες στο κόκκινο χαλί


Shanen Doherty: Από τις χημειοθεραπείες στο κόκκινο χαλί
Την δική της σκληρή, αλλά πολύ γενναία μάχη με τον καρκίνο δίνει τους τελευταίους μήνες η Shannen Doherty. Μία μάχη μάλιστα τη οποία μοιράζεται με τον κόσμο μέσω του προσωπικού της
λογαριασμού στο Instagram αναρτώντας στιγμιότυπα από τις χημειοθεραπείες της.

                                            Με τον σύζυγό της Kurt Iswarienko

Η αγαπημένη «Μπρέντα» από το «Μπέβερλι Χιλς» που πρόσφατα ολοκλήρωσε τις θεραπείες της, εμφανίστηκε χαμογελαστή και ευδιάθετη σε φιλανθρωπικό γκαλά για την προστασία των ζώων, αποσπώντας τα καλύτερα σχόλια από τους παρευρισκόμενους.


«Αισθάνομαι υπέροχα. Εννοώ, αισθάνομαι καλά. Είμαι γεμάτη από θετική ενέργεια και χαίρομαι που είμαι εδώ αυτή την ώρα», δήλωσε η 45χρονη στο περιοδικό US Weekly. Και πρόσθεσε: «Για εμένα ο καρκίνος, όσο δύσκολος κι αν είναι, μου έχει φέρει ευλογία. Έχει αλλάξει την προσωπικότητά μου και τον τρόπο σκέψης μου, πλέον για πάντα».



http://www.govastileto.gr/lifestyle/shanen-doherty-apo-tis-ximio8erapies-sto-kokino-xali/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου