ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

Λευτέρης Πανταζής: «Με τη Ζώζα είχαμε σκοπό να μην κρατήσουμε το μωρό»


Λευτέρης Πανταζής: «Με τη Ζώζα είχαμε σκοπό να μην κρατήσουμε το μωρό»
Μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο περιοδικό People παραχώρησε ο Λευτέρης Πανταζής που μίλησε μεταξύ άλλων για τη σχέση ζωής με τη Ζώζα Μεταξά, τα προβλήματα υγείας που τους έδεσαν αλλά και την πρώτη σκέψη πριν τον ερχομό της κόρης τους, Κόνι.

Όπως ο ίδιος παραδέχεται δεν είχαν σκοπό να κρατήσουν το μωρό, αφού οι δύο τους μετρούσαν μόλις 1 μήνα σχέσης. «Ο γιατρός της , που έτυχε να είναι φίλος μου και πελάτης στο Διογένη, την έπεισε να το κρατήσει» είπε χαρακτηριστικά.
Για την ημέρα που έγινε πατέρας ο Λευτέρης Πανταζής εξομολογήθηκε: «Την ώρα που τραγουδούσα με ενημέρωσαν πως η Ζώζα είναι έτοιμη να γεννήσει. Θυμάμαι πως έφυγα από το μαγαζί 8 το πρωί για το μαιευτήριο και η Κόνι ήρθε στον κόσμο στις 9. Αυτό το πλασματάκι μάς άλλαξε τη ζωή. Να ’ναι καλά η Ζώζα. Τη λατρεύω και την πονάω γιατί είναι μάνα του παιδιού μου».
Ο τραγουδιστής ήρθε ακόμα πιο κοντά με την Ζώζα Μεταξά στην πιο δύσκολη περίοδο της ζωής της, εκείνη που διαγνώστηκε με καρκίνο: «Ο τότε σύντροφός της το έβαλε στα πόδια και της πρότεινα να έρθει να μείνουμε μαζί. Ευτυχώς, με τη συνδρομή του κουμπάρου μας, που είναι γιατρός, καταφέραμε να τη σώσουμε. Εγώ τη μάνα μου δεν τη γνώρισα και ήθελα το παιδί μου να έχει και τους δυο γονείς. Μόλις έγινε καλά, ήταν σαν να ξαναγεννήθηκα».


 http://www.govastileto.gr/lifestyle/celebrities-world/lefteris-pantazis-me-ti-zoza-ixame-skopo-na-min-kratisoume-to-moro/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου