ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016

Μετωπική επίθεση Ηλιάδη: «Το παιδί μου βλέπει να κατηγορούν τη μητέρα του….»


Μετωπική επίθεση Ηλιάδη: «Το παιδί μου βλέπει να κατηγορούν τη μητέρα του….»
Η Αγγελική Ηλιάδη μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook, επιτέθηκε στη Ζήνα Κουτσελίνη και την εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα».
Η τραγουδίστρια, φανερά εξοργισμένη, έστειλε το δικό της μήνυμα στην παρουσιάστρια, η οποία
στη σημερινή εκπομπή ασχολήθηκε με το θέμα της δολοφονίας του Μπάμπη Λαζαρίδη.
Δείτε τι έγραψε η τραγουδίστρια:
«Να υπενθυμίσουμε στους τηλεθεατές το τραγικό γεγονός της βραδιάς εκείνης „ είπε η Ζήνα Κουτσελινη με κάθε λεπτομέρεια προβάλλοντας εικόνες ενός γεγονότος που είναι το πιο τραγικό και δύσκολο της ζωής μου. Μόνον εγώ ξέρω ποσό επίπονο και οδυνηρό ήταν να το διαχειριστώ βρίσκοντας την δύναμη μου να σταθώ βράχος δίπλα στο παιδί μου. Πως να το κάνω αυτό… όταν γυρίζει το παιδί μου από το σχολείο και βλέπει τις εικόνες αυτές; το παιδί μου ο άγγελος μου που έχει πονέσει πονάει και θα πονάει από μια βαθιά πληγή που δεν θα κλείσει ποτέ και που σήμερα μετά από τόσα χρόνια δεν μπορεί να διαχειριστεί μέσα του. Δεν μπορεί να είναι συνεχώς εκτεθειμένο σε τέτοιες εικόνες η σχόλια που αφήνουν αιχμές πως εγώ κατέστρεψα τον πατέρα του από μαρτυρίες τρίτων.»


http://www.govastileto.gr/lifestyle/metopiki-epi8esi-iliadi-to-pedi-mou-vlepi-na-katigoroun-ti-mitera-tou/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου