ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΦΑΙΗ ΖΑΚΑΚΟΥ!!!

Το μοντελο Φαιη Ζακακου απανταει μονο για εσας..!!!





1 Ποσα χρονια ασχολεισαι με το μοντελιγκ




3 χρονια


 2 Εισαι μια χωρισμενη μητερα με 2 παιδια... εχεις χρονο να ασχοληθεις μαζι τους?

Οποιος δεν έχει χρόνο να ασχοληθεί με τα παιδιά του... Να μην τα φέρει στο κόσμο.... Είμαι μαμά πρώτα από όλα και μετά photomontelo....το ένα μου γεμίζει τη ζωή... Το άλλο με βοηθάει στην επιβίωση μου



3 Ποσο δυσκολο ειναι να συνδυασεις και τα 2 μαζι.


Έχω σαν άνθρωπος απίστευτη ενέργεια μπορώ και τα συνδυάζω σωστά όλα.... Δεν υπάρχει δεν
μπορώ υπάρχει δεν θέλω.... Και εγώ θέλω.. Χαχαχα



4 Πεσμας μερικες συνεργασιες που εχεις κανει και για την τελευταια σου στο πλευρο του Λευτερη Πανταζη.




Δόξα το θεό μου έχουν τύχει όμορφες συνεργασίες και έχω γνωρίσει και καλούς φίλους και ανθρώπους μέσα από αυτό το χώρο.... Όσο για το clip που με ρωτάς... Είναι πραγματικά ένα μεγάλο κεφάλαιο τις ελληνικής δισκογραφία... Και ένας άνθρωπος καταξιωμενος σε αυτό που κάνει το αγαπάει και φαίνεται.... Η συνεργασία άψογη.... Μαζί του... Και κυρίως πολύ απλός και καλός άνθρωπος.... Πολύ σημαντικό....

5 θα εκανες μια γυμνη φωτογραφησει αν ηταν καλα τα λεφτα?

Όχι γυμνό δεν θα έκανα.... Μαρεσει να κάνω φωτογραφίσεις που μπορώ να υποστηρίξω ως φάιη.... Αν ποτέ το κάνω... Τότε σημαίνει ότι μπορώ να το υποστηρίξω... Είναι δύσκολο κομμάτι το γυμνό και σέβομαι την κάθε κοπέλα που το έχει κάνει.... Δεν είναι εύκολο καθόλου...






6 Οι αντρες οταν βλεπουν μια τοσο ωραια γυνακα ειναι εκδηωτικοι η φοβουνται την απορριψη?



Συνήθως δεν με πλησιάζουν εύκολα... Αυτό είναι αλήθεια.... Η εγώ δεν αφήνω πόρτα ανοιχτή.... Είμαι καιρό μόνη και για μένα είναι πιο δύσκολο το κομμάτι συντρόφου λόγω παιδιών.... Θέλει μεγάλη προσοχή.... Και πρέπει να είσαι επιλεκτικά στις επιλογές σου....
Φλερτ υπάρχουν και ευκαιρίες εννοείται.... Αλλά προς το παρών... Δεν είναι η προτεραιότητα μου.... Η δουλειά μου και τα παιδιά μου είναι.


ΦΑΙΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!! ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΑ ΣΟΥ.. ΕΧΕΙΣ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου