ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

Ντορέττα Παπαδημητρίου: Πιο σέξι από ποτέ μέσα στο νερό

Ντορέττα Παπαδημητρίου: Πιο σέξι από ποτέ μέσα στο νερό

Για το σώμα της, την ηλικία, αλλά και την προσωπική της ζωή μίλησε η Ντορέττα Παπαδημητρίου σε πρόσφατή τη συνέντευξη. «Το σώμα μου έχει σμιλευτεί απ' όταν ήμουν μικρή, με πρωταθλητισμό στη ρυθμική γυμναστική και αργότερα στον στίβο. Ήμουν σερί 15 χρόνια σε εντατική προπόνηση και διατροφή», είπε στο down town η ίδια.

Όσο για την ηλικία της επεσήμανε: «Είμαι 37, είτε το πω είτε όχι δεν θα αλλάξει κάτι. Δεν νιώθω την ηλικία να με έχει καταβάλει».

Τέλος, για την προσωπική της ζωή τόνισε: «Είμαι σε πολύ καλή φάση. Και αυτό είναι πολύ σημαντικό όταν οι εποχές είναι απαιτητικές, όπως είναι αυτές που ζούμε τώρα. Δεν μου αρέσει πολύ να μιλάω για αυτά».





http://www.govastileto.gr/lifestyle/ntoreta-papadimitriou-pio-seksi-apo-pote-mesa-sto-nero/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου