O δήμαρχος Μαραθώνα έχει άριστη σχέση με τα social media και συχνά
πυκνά μας ενημερώνει για το που βρίσκεται, ποιους συναντά και τι κάνει.
Αυτή τη φορά ο Ηλίας Ψινάκης ενημέρωσε τους διαδικτυακούς του φίλους ότι
έμεινε από λάστιχο! Ποζάρει όρθιος και περιμένει υπομονετικά, οι δύο
άνδρες να του αλλάξουν το λάστιχο για να φύγει.

http://www.govastileto.gr/lifestyle/o-ilias-psinakis-emine-apo-lastixo--i-foto-sta-social-media/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου