«Πάντα θέλαμε πολλά παιδιά. Επιθυμούμε όσο πιο πολλά μάς φέρει ο
Θεός» εξομολογείται στο ΟΚ! ο Χρήστος Μενιδιάτης, που με τη σύζυγό του
Νάνσυ Μπίσια θα υποδεχτούν τον Αύγουστο το τρίτο τους παιδί. «Η Νάνσυ
μπήκε στον 4ο μήνα. Ο γιατρός λέει ότι μάλλον είναι αγόρι, αλλά είναι
νωρίς για να το πούμε με απόλυτη σιγουριά» συμπληρώνει ο τραγουδιστής,
καταλήγοντας: «Θέλω να είναι αγόρι. Μου αρέσει που ηλικιακά θα
είναι κοντά με τα αδέλφια του».
Το ζευγάρι έχει ακόμη δύο γιους, τον 2,5 ετών Μιχάλη και τον 11 μηνών Παναγιώτη.
Το ζευγάρι έχει ακόμη δύο γιους, τον 2,5 ετών Μιχάλη και τον 11 μηνών Παναγιώτη.
http://www.govastileto.gr/lifestyle/xristos-menidiatis--nansis-mpisia-triti-fora-gonis/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου