Στο νοσοκομείο βρίσκεται η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου και μας
ενημέρωσε η ίδια μέσα από τον λογαριασμό της στο facebook, ανεβάζοντας
μία φωτογραφία όπου βλέπουμε να της έχουν
τοποθετήσει έναν ορό στο χέρι. Η ίδια δεν έχει κάνει ακόμη γνωστό το λόγο που την οδήγησε στο νοσοκομείο και μάλιστα λίγο πριν την πρεμιέρα της εκπομπής της.
Περαστικά!
http://www.govastileto.gr/lifestyle/sto-nosokomio-i-konstantina-spiropoulou-ikona/
τοποθετήσει έναν ορό στο χέρι. Η ίδια δεν έχει κάνει ακόμη γνωστό το λόγο που την οδήγησε στο νοσοκομείο και μάλιστα λίγο πριν την πρεμιέρα της εκπομπής της.
Περαστικά!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου