ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Σάββατο 15 Αυγούστου 2015

Ο χωρισμός από τον Πετρετζίκη και ο νέος έρωτας-Σε τι βάζει «τέλος» η Demy


Ο χωρισμός από τον Πετρετζίκη και ο νέος έρωτας-Σε τι βάζει «τέλος» η Demy
Τα δημοσιεύματα τον τελευταίο καιρό θέλουν την Demy ξανά ερωτευμένη μετά τον χωρισμό της από τον Άκη Πετρετζίκη. Η αγαπημένη τραγουδίστρια της νεολαίας αν και δεν συνηθίζει να μιλάει για την προσωπική της ζωή, σε πρόσφατη συνέντευξή της πήρε θέση για όλα όσα γράφονται και λέγονται για εκείνη.

«Θεωρώ πως είναι φυσιολογικό να θέλεις να μαθαίνεις τα προσωπικά ενός αναγνωρίσιμου προσώπου. Απλά, ο καθένας θέτει τα όριά του και προστατεύει τον εαυτό του και τη σχέση του με τον τρόπο που μπορεί. Είναι λογικό, γιατί όσα χρόνια είμαι γνωστή ήταν ο Άκης στη ζωή μου» .

Η Demy δεν δίστασε να αποκαλύψει μάλιστα ότι με τον πρώην της και γνωστό chef διατηρούν σχέσεις ακόμα και σήμερα. «Με τον Άκη έχουμε καλή σχέση. Δεν πιστεύω πως μπορεί να υπάρξει φιλία, αλλά παρακολουθώ τη δουλειά του και χαίρομαι για την εξέλιξή του».

Ποια είναι όμως η αλήθεια για τη νέα της σχέση που φημολογείται, με τον ηθοποιό Ντένη Μακρή;

«Με τον Άρη και τον Ντένη είμαστε φίλοι. Είμαι μόνη μου και δεν με ενοχλεί καθόλου αυτό. Έχουν γράψει “δράκους”, ειδικά για μια υποτιθέμενη σχέση που δεν υπήρξε ποτέ. Επίσης, έγραψαν πως έχω κάνει την ντίβα σε συνεργασίες μου, κάτι εντελώς ανυπόστατο. Στη δουλειά μου είμαι σιχαμερά υπομονετική. Ακόμα και να με προσβάλει κάποιος, θα το καταπιώ, γιατί δεν μου αρέσει να τσακώνομαι. Μπορεί να μισώ κάποιον, αλλά και πάλι δεν θα ήθελα να τον δω να συγχύζεται» εξομολογήθηκε η τραγουδίστρια.



 http://www.govastileto.gr/lifestyle/celebrities-world/o-xorismos-apo-ton-petretziki-ke-o-neos-erotas-se-ti-vazi-telos-i-demy/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου