ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Πέμπτη 30 Ιουλίου 2015

Η Έλλη Στάη με hot bikini απαντάει στους επικριτές για την ηλικία και το σώμα της (εικόνες)


Η Έλλη Στάη με hot bikini απαντάει στους επικριτές για την ηλικία και το σώμα της (εικόνες)
Τις διακοπές της στην Πάτμο συνεχίζει να απολαμβάνει η Έλλη Στάη, με τις εμφανίσεις της στην παραλία με μαγιό να δίνουν και να παίρνουν. Ο φακός του ΟΚ τη συνάντησε στην παραλία του Κάμπου,όπου κολύμπησε για αρκετή ώρα με τα βατραχοπέδιλά της.

«Έχω κατηγορηθεί για την ηλικία μου. Δεν δικαιούμαι να υπάρχω γιατί μεγάλωσα. Έχω κατηγορηθεί για την όψη μου και τη μορφή μου. Δεν δικαιούμαι να μην έχω καταρρεύσει» δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή της στην εφημερίδα Lifo η Έλλη Στάη, απατώντας σε όλους αυτούς που κατά καιρούς λένε διάφορα για την ταυτότητά της και όχι μόνο.






http://www.govastileto.gr/lifestyle/i-eli-stai-me-hot-bikini-apantai-stous-epikrites-gia-tin-ilikia-ke-to-soma-tis-ikones/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου