ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

Νίκος Βουρλιώτης: «Πηγαίναμε Κηφισιά να δούμε πολιτισμό και ξαναγυρίζαμε στο τσαντίρι»!


Νίκος Βουρλιώτης: «Πηγαίναμε Κηφισιά να δούμε πολιτισμό και ξαναγυρίζαμε στο τσαντίρι»!

«Μεγάλωσα και σε μία γειτονιά που ήταν σκληρή. Είχαμε μόνο τσαντίρια στην περιοχή. Τότε ήμασταν πιτσιρίκια στην Αγία Βαρβάρα και το πιο μακριά που είχαμε φτάσει ήταν το Πασαλιμάνι. Πηγαίναμε Κηφισιά να δούμε πολιτισμό και ξαναγυρίζαμε στο τσαντίρι. Έτσι νιώθαμε ισχυροί!», εξομολογήθηκε στο Εγώ ο Νίκος Βουρλιώτης.

«Φυσικά και με αντιμετώπισαν διαφορετικά! Από το ντύσιμο μου μέχρι τα πάντα. Πήγαινα διακοπές στο χωριό του πατέρα μου και, όταν με ρωτούσαν οι γκόμενες από που είμαι, έπιανα τον εαυτό μου να απαντά αυτόματα από το “Χαϊδάρι”. Για να μην με κακοχαρακτηρίσουν και με πουν “γυφτάκι”. Μεγαλώνοντας, κατάλαβα ότι δεν είναι δικό μου πρόβλημα αλλά δικό τους!», συμπλήρωσε ο ίδιος.


 http://www.govastileto.gr/lifestyle/nikos-vourliotis-pigename-kifisia-na-doume-politismo-ke-ksanagirizame-sto-tsantiri/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου