ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

Ο «Γολγοθάς» γνωστής λαϊκής τραγουδίστριας: Έχει να δει τον γιο και τα εγγόνια της τρία χρόνια


Ο «Γολγοθάς» γνωστής λαϊκής τραγουδίστριας: Έχει να δει τον γιο και τα εγγόνια της τρία χρόνια
Είναι το «αγκάθι» στην καρδιά της χρόνια τώρα. Χρειάστηκε να ζήσει πολλά χρόνια μακριά από το παιδί της, που δεν γνώριζε ότι ήταν η βιολογική του μητέρα. Όταν το έμαθε ο γιος της πριν από μερικά χρόνια το σοκ του ήταν μεγάλο, θέλοντας μητέρα και γιος αναπληρώσουν τον «χαμένο» χρόνο. Δυστυχώς όμως, η επανασύνδεσή τους δεν κράτησε και πολύ, αφού όπως εξομολογείται στο «ΕΓΩ» η Άντζελα Δημητρίου έχει πάλι τρία χρόνια να δει τον γιο της Βαγγέλη.


Μιλάς με τον γιο σου σήμερα; Έχουν αποκατασταθεί οι σχέσεις σας;


«Έχω τρία χρόνια να μιλήσω με τον γιο μου και να δω τα εγγόνια μου. Είναι μια ιστορία που με στεναχωρεί πολύ,αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι. Ίσως έχει κάπου τα δίκια του. Μάνα δεν είναι αυτή που γεννά ένα παιδί,αλλά εκείνη που το μεγαλώνει και το αναθρέφει. Αν το παιδί σου δεν ζει στην καθημερινότητα μαζί σου,δεν μπορείς να το αλλάξεις. Δεν γίνεται έπειτα από τόσα χρόνια να αλλάξω εγώ τον γιο μου,ούτε ο γιος μου εμένα όμως. Άρα είμαστε μακριά και αγαπημένοι».

Σου λείπουν τα εγγόνια σου;
«Μου λείπουν πολύ,όπως και ο γιος μου. Πιστεύω,ελπίζω και εύχομαι κάποια στιγμή να γίνει κάτι και να ενωθεί η οικογένειά μας. Θέλω το παιδί μου να με αγαπά,να καταλάβει ότι η μάνα του δεν είναι η Άντζελα Δημητρίου αλλά η Αγγελική Κιουρτσάκη. Η Άντζελα Δημητρίου ανήκει στο ευρύ κοινό. Η Αγγελική Κιουρτσάκη είναι στο δικό της κόσμο, στο σπίτι της με τους φίλους της, τα παιδιά της, τη μάνα της και τον αδερφό της»

 http://www.govastileto.gr/lifestyle/o-golgo8as-gnostis-laikis-aidou-exi-na-di-ton-gio-ke-ta-egonia-tis-tria-xronia/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου