ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

Δείτε την Άντζυ Σαμίου να ποζάρει ως μοντέλο για χάρη της αδελφής της! (φωτό)


Δείτε την Άντζυ Σαμίου να ποζάρει ως μοντέλο για χάρη της αδελφής της! (φωτό)

Η Άντζυ Σαμίου σήμερα έχει γυρίσει σελίδα στη ζωή της. Άφησε τις πίστες και το μικρόφωνο και ασχολείται με έναν εντελώς διαφορετικό χώρο.

Η Άντζυ ποζάρει με τα ρούχα που σχεδιάζει η αδελφή της, Γαρυφαλλιά. Λιτές γραμμές και ωραία σχέδια συνθέτουν τη συλλογή ρούχων με τα οποία ποζάρει η άλλοτε τραγουδίστρια. «Η Γαρυφαλλιά είναι μαζί μου στη νύχτα από μικρό παιδάκι. Όπως με στήριξε τότε, έτσι την στηρίζω κι εγώ στο νέο της ξεκίνημα. Είπα με πολύ μεγάλη χαρά ναι στην πρόταση αυτή... Το τραγούδι και πάλι να μην σταματούσα θα πόζαρα για τα ρούχα της αδελφής μου γιατί μου κάνουν στο στιλ μου» είπε η Άντζυ Σαμίου στο περιοδικό Very Sorry.






http://www.govastileto.gr/lifestyle/dite-tin-antzi-samiou-na-pozari-os-montelo-gia-xari-tis-adelfis-tis-foto/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου