ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Διονύσης Αλέρτας: 16 πράγματα που δεν γνωρίζετε για τον εκκεντρικό ζαχαροπλάστη


Διονύσης Αλέρτας: 16 πράγματα που δεν γνωρίζετε για τον εκκεντρικό ζαχαροπλάστη

Ο Διονύσης Αλέρτας το τελευταίο διάστημα συζητήθηκε πολύ λόγω των δηλώσεών του για έναν διάσημο συνάδελφό του. Πέρα από όλα αυτά, ωστόσο, ο ίδιος ξεχωρίζει λόγω των μαγειρικών του ικανοτήτων. Ο ζαχαροπλάστης μίλησε στο Hello και αποκάλυψε 16 πράγματα, που δεν γνωρίζαμε για εκείνον.

Δεν θα ξεχάσω ποτέ… την πρώτη ημέρα μου ως ζαχαροπλάστης.

Τα λόγια που με καθόρισαν… ότι την τύχη σου τη φτιάχνεις μόνος σου.

Το αντικείμενο που δεν αποχωρίζομαι ποτέ… το σταυρουδάκι μου.

Η γυναίκα της ζωής μου… δεν έχει γεννηθεί ακόμα.

Καθημερινή μου συνήθεια… να ξυπνάω στις 6.40 το πρωί.

Το αγαπημένου μου τατουάζ βρίσκεται… πίσω από το αριστερό μου αφτί και γράφει «Out Of Order», για να διακωμωδήσω το γεγονός ότι δεν ακούω από αυτό, μετά από ένα ατύχημα που είχα.

Θυμώνω… με όσους δικαιολογούν το λάθος.

Η συνεργασία που δεν θα ξεχάσω… είναι αυτή με τον κορυφαίο ζαχαροπλάστη Ζιλ Μαρσάλ.

Με αγχώνει… μια ενδεχόμενη αποτυχία.

Σήμερα επαγγελματικά βρίσκομαι… σε ένα σημείο της καριέρας μου που δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα φτάσω.

Εκτιμώ… τους μάγκες.

Αγαπημένη μου αλμυρή γεύση… τα αβγά που μου φτιάχνει η μητέρα μου.

Αγαπημένη γλυκιά γεύση… το γαλακτομπούρεκο.

Αγαπημένα μου υλικά είναι… η σοκολάτα και η βανίλια.

Το γλυκό μου με τη μεγαλύτερη απήχηση είναι… η τάρτα με την αλμυρή καραμέλα.

Μικρή πολυτέλεια… να ξυπνάω αργά την Κυριακή.

 

 http://www.govastileto.gr/lifestyle/dionisis-alertas-16-pragmata-pou-den-gnorizete-gia-ton-ekentriko-zaxaroplasti/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου