ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Η αποκάλυψη Έλληνα τραγουδιστή: «Πάσχω από αλωπεκία. Στα 11 μου έχασα όλα τα μαλλιά μου»!


Η αποκάλυψη Έλληνα τραγουδιστή: «Πάσχω από αλωπεκία. Στα 11 μου έχασα όλα τα μαλλιά μου»!

Για πρώτη φορά ο γνωστός Έλληνας τραγουδιστής αποκάλυψε ότι πάσχει από αλωπεκία και σε ηλικία μόλις 11 ετών είχε ήδη χάσει όλα του τα μαλλιά.

«Από τα 6 μέχρι τα 12, δοκίμασα όλων των ειδών τις θεραπείες. Είχα καταντήσει πειραματόζωο. Στο σχολείο αντιμετώπισα bullying, σε φυσιολογικά, όμως, πλαίσια, όπως ένα οποιοδήποτε παιδί που διαφέρει από τα άλλα. Υπήρχε μια μεγάλη περίοδος που αισθανόμουν σαν ανάπηρος, έως ότου έφτασε η στιγμή που είπα στον εαυτό μου πως έπρεπε να εκμεταλλευτώ τη διαφορετικότητά μου. Ξέρω πως είμαι ένας άνθρωπος που δεν περνά απαρατήρητος. Τα παιδιά στο γκρουπ μού έχουν πει πως αν βγάλω μαλλιά θα με διώξουν» είπε στο περιοδικό People o Βαγγέλης Παναγόπουλος o τραγουδιστής του συγκροτήματος 48 ώρες.

Στη συνέχεια αποκάλυψε πως δεν έχει αλωπεκία μόνο στο κεφάλι, αλλά σε όλο του το σώμα: «Υπήρξαν και γυναίκες που αυτό τους άρεσε πολύ».

http://www.govastileto.gr/lifestyle/i-apokalipsi-elina-tragoudisti-pasxo-apo-alopekia-sta-11-mou-exasa-ola-ta-malia-mou/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου