ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Madonna: Τα «χώνει» στον πρώην της και πετάει τα ρούχα της!


Madonna: Τα «χώνει» στον πρώην της και πετάει τα ρούχα της!

Ποιος είδε τη Madonna και δεν τη φοβήθηκε στην τελευταία της συνέντευξη, μιας και τα... έχωσε κανονικότατα στον πρώην σύζυγό της και σκηνοθέτη Guy Ritchie, με τον οποίο παντρεύτηκαν το 2000 και χώρισαν επτά χρόνια αργότερα. Η ίδια αποκάλυψε πως κατά τη διάρκεια της σχέσης τους αισθανόταν σαν φυλακισμένη, ενώ έμεινε πίσω καλλιτεχνικά εξαιτίας του. «Αισθανόμουν σαν να υπάρχει μέσα μου μια σύγκρουση. Υπήρχαν φορές που ήθελα να εκφραστώ σαν καλλιτέχνης με τρόπους που ο πρώην σύζυγός μου νομίζω πως δεν θα αισθανόταν άνετα. Δεν μου επιτρεπόταν να είμαι ο εαυτός μου», είπε ίδια.

Την ίδια στιγμή βέβαια σημείωσε πως όταν παντρεύεσαι πρέπει να είσαι έτοιμος να συμβιβαστείς, γιατί έτσι λειτουργούν οι σχέσεις.

Η βασίλισσα της ποπ μίλησε επίσης και για τις σχέσεις με μεγάλη διαφορά ηλικίας σημειώνοντας πως: «Είναι φυσιολογικό να τα φτιάξει ο Mick Jagger με μια 25χρονη κοπέλα, αλλά αν τα φτιάξω εγώ με έναν 25χρονο είμαι...Είναι γελοίο, είναι άδικο και δεν το καταλαβαίνω».

«Θα εξακολουθούν να σε κατηγορούν είτε είσαι παρθένα είτε είσαι πόρνη. Αν έχεις φτάσει σε κάποια ηλικία δεν επιτρέπεται να εκφράζεις τη σεξουαλικότητά σου, να είσαι single ή να βγαίνεις με νεότερους άντρες», είπε η ίδια και φωτογραφήθηκε άκρως σέξι για το Out magazine.





http://www.govastileto.gr/lifestyle/madonna-ta-xoni-ston-proin-tis-ke-petai-ta-rouxa-tis/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου