ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Η νέα ζωή της Θεοδώρας Βουτσά στην Ολλανδία: «Έφυγα γιατί με απέρριψαν»!


Η νέα ζωή της Θεοδώρας Βουτσά στην Ολλανδία: «Έφυγα γιατί με απέρριψαν»!

Η Θεοδώρα Βουτσά, μια από τις τρεις κόρες του Κώστα Βουτσά, μένει εδώ και καιρό στην Ολλανδία. Η ίδια μιλώντας στην εφημερίδα Real εξήγησε το λόγο που αποφάσισε να φύγει από την Ελλάδα.

Η επιλογή της δεν ήρθε καθόλου τυχαία. Αφού δοκίμασε για λίγο την τύχη της στη Ρώμη, έφυγε για το Άμστερνταμ, όπου εργάζεται ως διευθυντικό στέλεχος πολυεθνικής εταιρείας ο εδώ και πέντε χρόνια αγαπημένος της Νίκος Πατινιωτάκης.

 «Η νέα μου ζωή στο Άμστερνταμ είναι υπέροχη. Είμαι πολύ ευτυχισμένη. Είμαι με έναν άνθρωπο που με στηρίζει και πιστεύει στις δυνατότητές μου και αυτό μου δίνει την ασφάλεια να ρισκάρω και να δοκιμάσω τον εαυτό μου σε καινούργιες προκλήσεις. Κανείς δεν μπορεί να τα καταφέρει μόνος του σε οτιδήποτε. Χρειαζόμαστε συμμάχους και συνεταίρους» είπε η Θεοδώρα.

Όσο για το πώς πήρε την απόφαση να εγκαταλείψει οριστικά την Ελλάδα και την καριέρα που είχε χτίσει εδώ και να εγκατασταθεί μόνιμα στην Ολλανδία, η κόρη του Κώστα Βουτσά εξηγεί: «Είμαι πολύ ευτυχισμένη και ευγνώμων για όλο το ταξίδι και τις εμπειρίες που έχω αποκτήσει μέχρι στιγμής. Έφυγα γιατί με απέρριψαν. Δεν μετανιώνω για το παρελθόν, γιατί αν είχε γίνει διαφορετικά, αν δεν με είχαν απορρίψει από κάποιο σίριαλ ή αν είχα πάρει εκείνο τον ρόλο, μπορεί να μην ήμουν στο σημείο που βρίσκομαι τώρα. Και η θέα από το σημείο που βρίσκομαι είναι θεσπέσια».


http://www.govastileto.gr/lifestyle/i-nea-zoi-tis-8eodoras-voutsa-stin-olandia-efiga-giati-me-aperipsan/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου