ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Ειρήνη Παπαδοπούλου: «Ήμουν πολύ ρατσίστρια με τους ανθρώπους που ζούσαν στη χλιδή»!


eirinipapadopoyloy
Η Ειρήνη Παπαδοπούλου είναι ένα κορίτσι αντισυμβατικό που δεν μπαίνει σε καλούπια και παλεύει από μικρή για να κάνει τα όνειρά της πραγματικότητα.
Μιλώντας στο YOU μεταξύ άλλων  μίλησε για τη σχέση της με το χρήμα. «Η πρώτη δουλειά που
έκανα ήταν σερβιτόρα στην Κατερίνη, στα 13 μου, εκεί έβγαλα τα πρώτα μου λεφτά. Πάντα ήθελα να έχω τα δικά μου χρήματα να είμαι αυτόνομη. Επειδή μεγάλωσα με δυσκολίες, το εκτιμώ το χρήμα» είπε χαρακτηριστικά.
Όσο για το αν της αρέσει η χλιδάτη ζωή, απάντησε λέγοντας: «Ήμουν πολύ ρατσίστρια με τους ανθρώπους που ζούσαν στη χλιδή και στην πολυτέλεια γιατί φοβόμουν μήπως με πληγώσουν, μήπως με προσβάλλουν, με υποτιμήσουν και με στενοχωρήσουν».


 http://www.govastileto.gr/lifestyle/%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AE%CE%BD%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%B4%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%BF%CF%85-%CE%AE%CE%BC%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%8D-%CF%81%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%AF/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου