ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Δήμος Αναστασιάδης: «Έχω δεχτεί απιστία και ξέρω ότι μπορώ να τη συγχωρήσω εύκολα»!

 dimosan
Ο Δήμος Αναστασιάδης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΕΓΩ μίλησε για τυχόν επιλογές που μετάνιωσε ενώ εξομολογήθηκε πως μιλάει με πρώην συντρόφους του και πως έχει δεχτεί την απιστία.
- Μετανιώνετε στην πορεία για τις επιλογές σας;
Όταν είσαι ερωτευμένος, δεν μετανιώνεις για τίποτα. Το «happy end» είναι για τους Αμερικανούς.
Εγώ δεν το πιστεύω. Μπορείς να κρατήσεις τις τρυφερές στιγμές και χωρίς αίσιο τέλος.
-Μιλάτε με τις πρώην σχέσεις σας;
Μιλώ με όλες. Δεν μπορείς να ακυρώσεις τα πάντα μόνο από μία στιγμή. Εκτός αν γίνει πια κάτι πολύ άσχημο».
Η απιστία είναι κάτι πολύ άσχημο;
Όχι. Δεν αγγίζει τα άκρα. Δεν αξίζει να εκδικηθείς και να μισήσεις έναν άνθρωπο επειδή ήταν άπιστος. Έχω δεχτεί απιστία και ξέρω ότι μπορώ να τη συγχωρήσω εύκολα.
-Πιστεύετε στις δεύτερες ευκαιρίες;
Πιστεύω. Είναι μαθηματικά βέβαιο ότι αν έρθει η δεύτερη ευκαιρία, μετά θα χρειαστεί και τρίτη. Το θέμα πλέον είναι δικό σου. Αν είσαι σε θέση, αν μπορείς να δεχτείς ή να συμβιβαστείς με ένα χαρακτήρα.
- Υπάρχουν συγγνώμες που φοβηθήκατε να ζητήσετε;
Τις έχω ζητήσει όλες. Είμαι εξασφαλισμένος.
- Οι άντρες τελικά κλαίνε;
Περισσότερο από τις γυναίκες.
- Μία απόρριψη θα σας κάνει να κλάψετε;
Όχι. Μία ταινία μπορεί να με κάνει να κλάψω. Μία αναζήτηση του εαυτού μου επίσης».



 http://www.govastileto.gr/lifestyle/%CE%B4%CE%AE%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%B7%CF%82-%CE%AD%CF%87%CF%89-%CE%B4%CE%B5%CF%87%CF%84%CE%B5%CE%AF-%CE%B1%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AF/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου