ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΒΑΝΟΖΗ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ...!!!



1.Τι είναι για σένα ευτυχία;

Ευτυχία για μένα είναι να βρίσκομαι με τους ανθρώπους που αγαπάω και να περνάω χρόνο μαζί τους.Γενικά να κάνω ο,τι με γεμίζει.

2.Τι θέλεις να έχει ο άντρας που θα βρίσκεται δίπλα σου;

 Θέλω να είναι προστατευτικός,να έχει χρόνο για μένα,να με διεκδικεί καθημερινά,να είναι
δυναμικός,να τον θαυμάζω και να έχει καθαρό βλέμμα.



3.Αν έλεγες σε κάποιον ευχαριστώ σε ποιον θα τον έλεγες και γιατί;

Πρέπει να πω πολλά ευχαριστώ σε πολλούς ανθρώπους.Ένας από αυτούς είναι ο Κωνσταντίνος Καραγέλης γιατί όταν ξεκίνησα να δουλεύω στην Αθήνα δεν άντεχα και ήθελα να τα παρατήσω.Τότε μου τηλεφώνησε να δει τι κάνω και μου είπε να μην τα παρατήσω και ότι είναι ότι καλύτερο μπορώ να κάνω για τον εαυτό μου.Και φυσικά μου βγήκε σε καλό.

4.Αν άλλαζες κάτι στη ζωή σου τι θα ήταν αυτό;

 Δε θα ήθελα να αλλάξω κάτι είμαι ευτυχισμένη με ότι έχω.



5.Τι είναι έρωτας για σένα;

 Αυτό θα στο απαντήσω αν και όταν ερωτευτώ.

 6.Αγαπημένος προορισμός για να ταξιδεύεις;

Ο Έβρος γιατί κατάγομαι από εκεί και η Κωνσταντινούπολη.

7.Αν έκανες μια ευχή ποιά θα ήταν;

Να έχει καλά τους ανθρώπους που αγαπάω.

 8.Το τραγούδι που σε χαλαρώνει όταν το ακούς;

 Το όνειρο ήταν του Κότσιρα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου