ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

«Στην Αθήνα νιώθω μόνος… Έχω καλέσει στο σπίτι μου ψυχίατρο…» Γνωστός έλληνας τραγουδιστής αποκαλύπτει

 dimosanas
Για την απιστία που έχει δεχτεί μίλησε σε συνέντευξη του στο εβδομαδιαίο περιοδικό ΕΓΩ ο ταλαντούχος τραγουδιστής
Δήμος Αναστασιάδης.
Η απιστία είναι κάτι πολύ άσχημο; Όχι.  Δεν αγγίζει τα άκρα. Δεν αξίζει να εκδικηθείς και να μισήσεις έναν άνθρωπο επειδή ήταν άπιστος. Έχω δεχτεί απιστία και ξέρω ότι μπορώ να τη συγχωρήσω εύκολα.
Ο γνωστός τραγουδιστής στη συνέχεια αποκαλύπτει: «Στην Αθήνα νιώθω μόνος. Τις περισσότερες ώρες είμαι στο σπίτι με την κιθάρα μου».
Υπάρχουν άνθρωποι που κοιτάζονται στον καθρέφτη και δεν αναγνωρίζουν τον εαυτό τους. Το έχετε ζήσει; Δεν έχω φτάσει σε τέτοιο σημείο. Αν σου συμβεί αυτό, πρέπει να κολλήσεις μία κάρτα ψυχιάτρου πάνω στο τραπέζι και να τον καλέσεις αμέσως
Εσείς τον έχετε καλέσει; Ναι. Αλλά για άλλους λόγους. Όχι επειδή δεν αναγνώριζα τον εαυτό μου.
dimoshttp://www.govastileto.gr/lifestyle/%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1-%CE%BD%CE%B9%CF%8E%CE%B8%CF%89-%CE%BC%CF%8C%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%AD%CF%87%CF%89-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου