Πριν μερικές ημέρες η παρουσιάστρια έδειξε τον εκνευρισμό της με τον συγκεκριμένο παπαράτσι, ο
οποίος την φωτογράφιζε την ώρα που απολάμβανε με τα παιδιά και τον αγαπημένο της το μπάνιο τους κι εκείνη έξαλλη «ανέβασε» φωτογραφία του στο twitter.
Σήμερα ο φωτογράφος επέστρεψε και η Ελένη Μενεγάκη δεν άντεξε με εκείνον να τους πλησιάζει: «Έτσι βγάζει το … Ψωμι του ο Μ.Μ ! Έρχεται στα 3 μέτρα και σε βγάζει Φώτο!!! Μέσα στα μούτρα σου!» και συνέχισε: «Από τόσο κοντά δεν χρειάζεσαι την επαγγελματική μηχανή, βγάζεις και με κινητό . Όπως εγώ και ο γιος μου!», ενώ ο σύντροφός της για να αποφύγει τον φωτογράφο έβαλε πετσέτα στο κεφάλι του με την ίδια να γράφει: «Α! Και να ξέρετε κυκλοφορεί με μαύρη στολή δύτη!»
http://www.govastileto.gr/lifestyle/%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CE%B5%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%83%CF%8C%CE%B4%CE%B9%CE%BF-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CF%84%CF%83%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%AC%CF%87%CE%BB/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου