ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Έβαλε το σέξι μαγιό της και πήγε παραλία! Ποια είναι;


mariai
Τον ήλιο και τη θάλασσα προτίμησε η γνωστή τραγουδίστρια από τις κάλπες της Κυριακή. Φόρεσε λοιπόν, το μαγιό της και πήγε στην παραλία.
Ο λόγος για την
Μαρία Ιακώβου, η οποία επέλεξε αυτό το σέξι μαύρο μπικίνι που αναδείκνυε το καλλίγραμμο κορμί της, για να χαλαρώσει και να κάνει ηλιοθεραπεία.
Iakovouhttp://www.govastileto.gr/lifestyle/%CE%AD%CE%B2%CE%B1%CE%BB%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%AD%CE%BE%CE%B9-%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%AE%CE%B3%CE%B5-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BB%CE%AF/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου