ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Rihanna: «Δεν θέλω να φοράω σουτιέν»

Τώρα να πούμε ότι μας κάνουν εντύπωση οι παρακάτω δηλώσεις της Rihanna… θα είναι ψέμα!
Θα καταλάβετε γιατί, αν τις διαβάσετε. Η 25χρονη τραγουδίστρια, σε συνέντευξη της στο τεύχος Μαρτίου της «Vogue», μίλησε για τις ενδυματολογικές της προτιμήσεις, λέγοντας πως
της αρέσει να φορά όσο το δυνατόν… λιγότερα, ενώ όποτε μπορεί, επιλέγει να μην βάζει καθόλου σουτιέν:
ri1.jpg
«Αν φοράω top, δεν βάζω σουτιέν. Αν φοράω σουτιέν, βγαίνω έξω μόνο μ΄αυτό».
Μάλιστα, εξήγησε πως δεν προτιμά τα πολύ… «κοριτσίστικα» ρούχα:
«Όταν ήμουν 13-14, δεν ήθελα να φοράω ο,τι μου έλεγε η μαμά μου. Είχα πιο αγορίστικο στυλ, και όλοι οι φίλοι μου ήταν αγόρια. Μ΄άρεσε να κάνω ο,τι και οι άντρες. Ήταν ο δικός μου τρόπος επανάστασης. Ήθελα να ντύνομαι σαν τον αδερφό μου».
ri2.jpg
Τέλος, μίλησε και για τα τακούνια, τα οποία την πονάνε, αλλά τα φοράει:
«Δεν είναι ο πόνος. Είναι η “δέσμευση”. Λέω στον εαυτό μου πως “θέλω να δείχνω έτσι”, και ανησυχώ για τον πόνο αργότερα. Έχουν υπάρξει νύχτες που έπρεπε να περπατώ στα δάχτυλα τον ποδιών μου μέχρι το σπίτι, και δεν μπορούσα ούτε να σταθώ όρθια!»
ri4.jpghttp://www.freegossip.gr/index.php/site/article/85225/Rihanna-den-thelw-na-foraw-soytien-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου