Η Μαρία Ηλιάκη ήταν καλεσμένη στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη! Η
παρουσιάστρια μεταξύ άλλων μίλησε και για τον αδερφό της, Σπύρο, με τον
οποίο έχει δέκα χρόνια διαφορά!
Η Μαρία τόνισε πως αγαπιούνται παρόλο που δεν έχουν και τόσο στενή επαφή... Μπορεί να αγαπιούνται, αλλά δεν καταλαβαίνονται!
«Δεν
πολυκαταλαβαινόμαστε... ο καθένας είναι στον δικό του κόσμο... Τις
προάλλες με πήρε τηλέφωνο στην εκπομπή, τον πήρα στο διάλειμμα... του
είπα τι θες και μου είπε:
«Είμαι σ' ένα μαιευτήριο και γεννάει
μια φίλη μου και θέλω να της πεις «γεια» και του λέω «έχω εκπομπή» και
έχει να με πάρει τρεις μήνες από τότε» τόνισε η Μαρία στην Ελένη!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου