Η
Βάσω Λασκαράκη,
που έγινε πρόσφατα μανούλα, δεν μπόρεσε να αντισταθεί στον σοκολατένιο
πειρασμό! Η γνωστή ηθοποιός μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους
μία
φωτογραφία που απεικονίζει ένα μία «κόλαση» όπως το χαρακτήρισε η
ίδια! Μάλιστα, έγραψε χαρακτηριστικά:
«Κόλαση !Έφτασα στην μέση διάλειμμα κ συνεχίζω ...Οικογενειακό είναι εντάξει; Όταν τρώμε γλυκό τρώμε δεν κοροϊδεύουμε».
Δες τη φωτογραφία…

http://www.freegossip.gr/index.php/site/article/80532/basw-laskarakh-kolash-eftasa-sth-mesh-dialeimma-kai-synexizw
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου