Μπορεί κάποιος να είναι καλός σε όλα;«Την καχυποψία την καταλαβαίνω, τα ξεπερασμένα στερεότυπα που υφίστανται ακόμη δεν καταλαβαίνω. Στην Ελλάδα έχουμε την τάση να σχολιάζουμε τον διπλανό μας, αντί να κοιτάμε τον εαυτό μας. Η δική μου άποψη είναι ότι μία φορά δίνονται κάποιες ευκαιρίες, που καλό είναι να τις αρπάζεις. Δεν είναι απαραίτητο ότι θα βγουν πάντα σε καλό. Προτιμώ, όμως, να τις ζω και, όταν περάσουν τα χρόνια, να σκέφτομαι πως δοκίμασα να κάνω και κάτι άλλο, παρά να αναρωτιέμαι πώς θα ήταν κάτι που φοβήθηκα να κάνω λόγω των σχολίων που θα ακολουθούσαν. Σχόλια πάντα θα γίνονται, το θέμα είναι, στο τέλος της ημέρας, να κάνει ο καθένας αυτό που πραγματικά θέλει» υποστηρίζει η Δούκισσα Νομικού.
ΠΗΓΗ: InStyle
http://www.zougla.gr/lifestyle/article/doukisa-nomikou-arpazi-tis-efkeries
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου