ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Νικολέττα Καρρά: «Είμαι αδύναμη, χωρίς αυτοπεποίθηση»

Νικολέττα Καρρά: «Είμαι αδύναμη, χωρίς αυτοπεποίθηση»

Η Νικολέττα Καρρά είναι μια από τις πιο όμορφες παρουσίες της ελληνικής τηλεόρασης και όμως δηλώνει γυναίκα «αδύναμη και χωρίς αυτοπεποίθηση».

Η ηθοποιός δήλωσε: «Η ωραία εμφάνιση δεν βοηθά παντού. Γενικά η ζωή μου ποτέ δεν περιστρεφόταν γύρω της. Οι πιο ευτυχισμένες στιγμές μου δεν είχαν να κάνουν με την ομορφιά. Για μένα η αυτοπεποίθηση δεν συνδέεται με το γεγονός ότι σου λένε πως είσαι όμορφη. Από αλλού πρέπει να πηγάζει, αλλά δεν έχω ανακαλύψει ακόμα από πού. Θα ήθελα να ανήκω στους ανθρώπους που νιώθουν δυνατοί, αλλά δυστυχώς αισθάνομαι αδύναμη. Μόνο στη σκηνή νιώθω δυνατή γι' αυτό είμαι ερωτευμένη με τις τέχνες. Πριν από ενάμιση χρόνο μάλιστα άρχισα και latin χορό, που βελτίωσε κάπως την αυτοπεποίθησή μου, ενώ παράλληλα με ενίσχυσε με θετική ενέργεια, κάτι που με κάνει πιο χαρούμενο άνθρωπο, ενώ κατά βάση είμαι μελαγχολική, απαισιόδοξη και σκοτεινή».

 http://www.zougla.gr/lifestyle/article/nikoleta-kara-ime-adinami-xoris-aftopepi8isi


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου