ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Μέμος Μπεγνής: «Δεν είμαι του σεξ. Το βαριέμαι πάρα πολύ»

Πόσες φορές έχει ερωτευτεί στην ζωή του ο Μέμος Μπεγνής.
«Ελάχιστες. Μόνο δυο. Παραδίνομαι ολοκληρωτικά όταν συμβαίνει» τόνισε στο ΕΓΩ και
συνέχισε αναφορικά με το αν έχει υπάρξει υπερσεξουαλικός: «Δεν είμαι του sex. Το βαριέμαι πάρα πολύ. Δεν έχω αφλογιστία, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας, δεν νομίζω ότι το sex θα έπρεπε να έχει στη ζωή μας τη θέση που του έχουν επιβάλλει», αποκαλύπτοντας πως το μεγαλύτερο διάστημα αποχής του είναι δυο μήνες.» Ποια είναι η μεγαλύτερη περίοδος αποχής του; «Δυο μήνες. Δεν μου είναι άμεση ανάγκη».


 http://www.freegossip.gr/index.php/site/article/59263/memos-mpegnhs-den-eimai-toy-seks-to-bariemai-para-poly

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου