ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Ο Γρ. Πετράκος μίλησε για την Τάμτα



Ο Γρηγόρης Πετράκος μίλησε για πρώτη φορά για τον χωρισμό του με την Τάμτα στην εκπομπή ««Πρωινή Μελέτη».


Ο τραγουδιστής αναφέρθηκε στο χωρισμό του με την Τάμτα και για τις φήμες που ήθελαν ένα τρίτο πρόσωπο, γνωστό τραγουδιστή, να είχε μπει ανάμεσα στο ζευγάρι.

Όπως είπε: «Ο χωρισμός ήταν όσο ήπιος και γλυκός ήταν και η σχέση μας». Και συνέχισε λέγοντας: «Ήταν αμοιβαία η απόφαση να χωρίσουμε και έχουμε κρατήσει μια σχέση εκτίμησης».

Έκλεισε τη συνέντευξή του δίνοντας μια απάντηση στις διάφορες φήμες που κυκλοφορούσαν μετά τον χωρισμό τους: «Τα άκουσα όλα αυτά που ειπώθηκαν μετά. Πρώτον, δεν είμαι καθόλου ζηλιάρης, και, δεύτερον, την Τάμτα την αγαπούσα και την αγαπάω πάρα πολύ και επίσης την εκτιμώ. Αν ήταν να μάθω κάτι, θα το μάθαινα από εκείνη. Την εμπιστεύομαι, και όλα αυτά τα ακούω βερεσέ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου