ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Καλοκαιρινές βουτιές με την Lady G. Fashionistas




Η Lady G. Fashionistas φόρεσε το μπικίνι της και τις σαγιονάρες της και τράβηξε παραθαλάσσια για να σχολιάσει τις εμφανίσεις που συνάντησε στην παραλία! 
Το λευκό και το γαλάζιο είναι δυο πολύ καλοκαιρινά χρώματα. Το φουλάρι στα
μαλλιά ήταν μια επιπλέον πινελιά που της χάρισε έξτρα στυλ.
Μας αρέσει το κίτρινο χρώμα και ειδικότερα το μαύρισμα της! Το γαλάζιο βερνίκι στα νύχια είναι η must απόχρωση του καλοκαιριού.
Η τάση να φοράς δυο εντελώς διαφορετικές αποχρώσεις στο πάνω και κάτω μπικίνι μας αρέσει πολύ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση βρήκαμε και πολύ ενδιαφέρον την αλογοουρά στο hair look της.
Άλλη μια εμφάνιση με διαφορετικά χρώματα στο μπικίνι. Αυτό που θα την συμβουλεύαμε είναι πως θα ήταν προτιμότερο να μην φορέσει το συγκεκριμένο floral φουλάρι στα μαλλιά.
Τα ολόσωμα μαγιό επανέρχονται σιγά – σιγά… Πιστεύουμε όμως πως στην παραλία πρέπει η εμφάνιση μας να είναι πολύ λιτή γι’ αυτό την επόμενη φορά θα ήταν καλύτερα να μην φορέσετε λευκόχρυσο κολιέ και δακτυλίδι.
Η πιο cool εμφάνιση που αντικρίσαμε!

Άλλη μια πολύ trendy εμφάνιση με άκρως καλοκαιρινά χρώματα.
Εδώ κάναμε focus μόνο στα σανδάλια. Θεωρούμε πως το καπέλο και το λουλούδι κάτω χαμηλά στο φόρεμα δεν ήταν ανάγκη να φορεθούν.
Μια πολύ καλογυμνασμένη κοπέλα με γουστόζικα σανδάλια και short σε ροζ απόχρωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου