Μετά από πέντε χρόνια επιστρέφει δυναμικά στη δισκογραφία με την… υπογραφή του πρώην συζύγου της, Χρήστου Δάντη.
Η Λίτσα Γιαγκούση μιλά στο περιοδικό «ΟΚ» για τη συνεργασία της με το Δάντη, ενώ αποκαλύπτει και κρυφές πτυχές του εαυτού της.
«Ήταν σαν να μην είχε περάσει μία μέρα. Είχα φοβερή σιγουριά, γιατί είχα δίπλα μου τον Χρήστο. Η πιο αναπάντεχη στιγμή ήταν όταν το Μεγάλο Σάββατο με πήρε τηλέφωνο και μου ζήτησε να συνεργαστούμε. Νομίζω ότι ήταν το καλύτερο Πάσχα που έχω ζήσει τα τελευταία δέκα χρόνια, γιατί ήταν κάτι που ήθελα πολύ καιρό να συμβεί».
Η τραγουδίστρια, κάνοντας έναν απολογισμό της ζωής της, για το μόνο πράγμα που έχει μετανιώσει, είναι ότι δεν έκανε παιδί. Μιλώντας για το θέμα του διαζυγίου της Φλώρας Θεοδώρου και του Χρήστου Δάντη αναφέρει: «Ο Χρήστος δεν θα έκανε ποτέ παράλληλη σχέση. Ποτέ σε έναν χωρισμό δεν φταίει μόνο ο ένας. Απλά, στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο πιο επώνυμος είναι ο Δάντης, οπότε λογικό ήταν να πέσουν όλα τα βέλη επάνω του».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου