ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Η Lady GaGa… ανθοδέσμη



Το παράξενο θα ήταν να εμφανιζόταν με ένα απλό τζιν και μια μπλούζα και όχι με ένα καπέλο - λουλούδι στο κεφάλι!

Για άλλη μια φορά, η εκκεντρική τραγουδίστρια Lady GaGa βγήκε από το
ξενοδοχείο όπου διαμένει αυτόν τον καιρό στο Λονδίνο, ενόψει των συναυλιών της, με ένα δαντελωτό κορμάκι και με ένα μαύρο καπέλο, το οποίο πρέπει να ήταν και αρκετά βαρύ.

Παρ’ όλα αυτά, όμως, η τραγουδίστρια πόζαρε στον φακό και δεν δίστασε να ρωτήσει τους δημοσιογράφους αν τους αρέσει το καπέλο της.

Εννοείται απάντησαν… ναι!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου