
Ο MEL GIBSON
Εχει κερδίσει δυο Οσκαρς στην καριέρα του αλλά αυτη τη φορά θα ειναι γυμνός, οπως ο ίδιος λέει. Γιατί ομως θα το κάνει αυτό ο ηθοποιός; Δεν έχει σκοπό να σοκάρει κανέναν απλά θα...
τα δει απο το σπίτι του. Θα ειναι άνετος και χωρίς επισημότητες. Δε θα πάει φέτος αλλά όπως λέει θα ειναι πνευματικά εκεί. Του χρόνου πρώτα ο Θεός θα πάει αλλά φέτος θα κάτσει γυμνός στο σπίτι του
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου