ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ
Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010
Απαπα πως την είπε έτσι η Στέλλα στην Τζούλια;
Η Στέλλα Μπεζαντάκου τα είπε έξω απο τα δόντια για την τσόντα της Τζούλιας και όχι μόνο.
ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΑΤΑΚΕΣ
"Εγώ θα έφευγα απο τον Ελλάδα"
"Οι γονείς της είναι να αυτοκτονήσουν"
"Ποιος σοβαρός άνθρωπος θα ξανα-ασχοληθεί με την Τζούλια Αλεξανδράτου"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου