
ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΤΟΥ ΖΩΟΥ
“Δυστυχώς, η κτηνωδία πάντα είναι ανθρώπινη.Σε τέτοια πράξη δεν θα προέβαινε ποτέ ζώο, όχι γιατί τα ζώα δεν έχουν μυαλό, όπως θέλουμε να λέμε, αλλά γιατί δεν κακοποιούν τον αντίπαλο. Συγκεκριμένα, ο...
...αντιδήμαρχος Ταύρου Γιάννης Μακρής ενημερώθηκε σήμερα το πρωί από κάτοικο της περιοχής ότι σε ένα μεγάλο κάδο απορριμμάτων βρίσκεται ένα ζωντανό σκυλί. Για το περιστατικό αυτό ο αντιδήμαρχος ενημέρωσε άμεσα τον πρόεδρο του ΠΕΣΥΔΑΠ Γρηγόρη Γουρδομιχάλη και ζήτησε άμεση επέμβαση.
Για τα ίδιο θέμα υπήρξε αντίστοιχη ενημέρωση από την αστυνομική διεύθυνση Πετραλώνων.
Κατόπιν τούτων και με εντολή του προέδρου πήγε επιτόπου νοσοκομειακό όχημα του Συνδέσμου, το πλήρωμα του οποίου απεγκλώβισε το σκυλί από τον κάδο, ανασύροντάς το από απορρίμματα και το μετέφερε στο κέντρο.
Σύμφωνα με τον κτηνίατρο του κέντρου, πρόκειται για αδέσποτο που είναι αφυδατωμένο, με προβληματική κινητικότητα στα πίσω άκρα και πιθανό τραυματισμό. Γίνεται προσπάθεια σταθεροποίησης του ζώου, ώστε στη συνέχεια να γίνουν όλες εκείνες οι απαραίτητες ενέργειες για να αποκατασταθεί η υγεία του.
Την επιχείρηση διάσωσης του ζώου παρακολούθησαν αρκετοί πολίτες αλλά και μαθητές, αφού ο κάδος βρισκόταν έξω από Δημοτικό Σχολείο.
Ήδη έδειξε ενδιαφέρον για την υιοθεσία του ζώου το φιλοζωικό σωματείο Περάματος
http://www.newsblog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου