
Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ τον εαυτό μου νέο «οτιδήποτε». Προσπαθώ να κάνω την αρχή μου και θα είμαι πάρα πολύ χαρούμενος αν μέσα στα επόμενα χρόνια ζήσω τις μισές εμπειρίες από αυτές που έχει ζήσει τηλεοπτικά ο Γρηγόρης. Η αλήθεια...
επίσης, είναι ότι και εγώ, ειδικά τώρα στο ξεκίνημα, χρειάζομαι ανθρώπους σαν τον Γρηγόρη, τη Ρούλα Κορομηλά, τον Φώτη και τη Μαρία, για να μαθαίνω πράγματα από αυτούς όπως μάθαινα όταν τους έβλεπα. Σε καμία περίπτωση, λοιπόν, δεν τίθεται θέμα νέου «κάτι» από πλευράς μου, απλά υπάρχουν άνθρωποι που για δικούς τους λόγους το υποστηρίζουν.
yupi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου