Έτσι, μας παρουσιάζει την καινούργια της δισκογραφική δουλειά με τίτλο «Αν ήσουν αγάπη», την οποία αφιερώνει σε ένα αγαπημένο της πρόσωπο που δεν βρίσκεται στη ζωή, τον πατέρα της.
Η γνωστή τραγουδίστρια, σε συνέντευξή της, δήλωσε ότι θα ξαναπήγαινε στη Eurovision, ενώ, όσον αφορά στο αν θα εμφανιστεί σε κάποιο νυχτερινό μαγαζί, είπε ότι θα επιστρέψει μετά το Πάσχα σε έναν ανανεωμένο καινούργιο χώρο, πιθανότατα με τους Ονιράμα.
Με αφοπλιστική ειλικρίνεια, που διακρίνει, άλλωστε, την Έλενα Παπαρίζου, εξομολογείται ότι πέρασε μια... γκρίζα -όπως η ίδια την χαρακτήρισε- περίοδο στη ζωή της και τώρα νιώθει πολύ καλύτερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου