Ο Κωνσταντινίδης πήγε στον Ιατροδικαστή με το κομμένο αυτί
Ο Ψωμόπουλος έχει κάνει αντιλυσσικό εμβόλιο;
Αυτή είναι η εικόνα του Στέφανου Κωνσταντινίδη μετά την επίθεση του Χρήστου Ψωμόπουλου, που του δάγκωσε το αυτί. Ο δημοσιογράφος πήγε στον ιατροδικαστή, προκειμένου να τον...
εξετάσει. Μήπως να πήγαινε και στο δημόσιο λυσσιατρείο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου