ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Ο Κωνσταντινίδης πήγε στον Ιατροδικαστή με το κομμένο αυτί

Ο Ψωμόπουλος έχει κάνει αντιλυσσικό εμβόλιο;


Αυτή είναι η εικόνα του Στέφανου Κωνσταντινίδη μετά την επίθεση του Χρήστου Ψωμόπουλου, που του δάγκωσε το αυτί. Ο δημοσιογράφος πήγε στον ιατροδικαστή, προκειμένου να τον...


εξετάσει. Μήπως να πήγαινε και στο δημόσιο λυσσιατρείο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου