
ΑΛΛΟΙ 4 ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ
Ενα παιδί 8 χρονών έχασε τη ζωή του και άλλα 4 βρίσκονται στο νοσοκομείο στην Ινδία. Τα παιδιά βρήκαν εκεί που έπαιζαν αυγά φιδιού και αποφάσισαν να τα φάνε. Τα έβρασαν και τα έφαγαν. Λίγο αργότερα ...
μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο. Ο ενας απο αυτούς έχασε τη ζωή του ενώ οι άλλοι 4 βρίσκονται σε πολύ σοβαρή κατάσταση. Ειναι πολύ επικίνδυνα φαίνεται αυτά τα αυγά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου