ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ ΔΕΚΑΡΑΚΙ - ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΟΚΑΔΕΣ

Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

8χρονος έχασε τη ζωή του τρώγοντας αυγό φιδιού


ΑΛΛΟΙ 4 ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Ενα παιδί 8 χρονών έχασε τη ζωή του και άλλα 4 βρίσκονται στο νοσοκομείο στην Ινδία. Τα παιδιά βρήκαν εκεί που έπαιζαν αυγά φιδιού και αποφάσισαν να τα φάνε. Τα έβρασαν και τα έφαγαν. Λίγο αργότερα ...
μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο. Ο ενας απο αυτούς έχασε τη ζωή του ενώ οι άλλοι 4 βρίσκονται σε πολύ σοβαρή κατάσταση. Ειναι πολύ επικίνδυνα φαίνεται αυτά τα αυγά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου